کد خبر:7645
پ
1

دانلود مستند تهران دمشق

دانلود مستند تهران دمشق دانلود مستند تهران دمشق دانلود ویدیو با کیفیت ۱۴۴P  دانلود ویدیو با کیفیت ۲۴۰P  دانلود ویدیو با کیفیت ۳۶۰P  دانلود ویدیو با کیفیت ۴۸۰P دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰P  دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰P  مستند ” تهران دمشق” ریشه‌های اجتماعی اعتراضات گروهی از مردم تا شکل‌گیری بحران در سوریه را جستجو […]

دانلود مستند تهران دمشق

دانلود مستند تهران دمشق

دانلود مستند تهران دمشق

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۴۴P 

دانلود ویدیو با کیفیت ۲۴۰P 

دانلود ویدیو با کیفیت ۳۶۰P 

دانلود ویدیو با کیفیت ۴۸۰P

دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰P 

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰P 

مستند ” تهران دمشق” ریشه‌های اجتماعی اعتراضات گروهی از مردم تا شکل‌گیری بحران در سوریه را جستجو می‌کند و تلاش دارد تصویری از وضعیت مردم شهرهای مختلف سوریه را پس از گذشت ۷ سال از جنگ ارائه کند

دانلود مستند تهران دمشق

اخبار درباره دانلود مستند تهران دمشق:

سید محمدعلی صدری نیا نویسنده و کارگردان مستند «تهران دمشق» گفت: این مستند در چند هفته گذشته ۳ اکران در جشنواره مردمی فیلم عمار داشت و الحمدلله این اکران‌ها مورد توجه و استقبال خوبی نیز قرار گرفت. باز خورد این اکران بسیارخوب و هم به لحاظ مخاطب و هم به لحاظ نظراتی که پس از مستند با آن‌ها مواجه بودیم نشان می‌داد که این مستند توانسته صحبت‌ها و هشدار خود را به جامعه منتقل کند. از مجموع نقد‌ها و نظراتی که در این اکران‌ها و اکران‌های خصوصی ما وجود داشت، درحال تلاش هستیم که اگر در جایی از این مستند اصلاحیه‌ای لازم است انجام شود و سخنان شفاف‌تر بیان شود و پیام ما دقیق‌تر و مشخص‌تر به گوش مخاطب تا اکران عمومی رسانده شود.

وی افزود: ما برای اکران عمومی در حال حاضر در حال پیش ثبت نام هستیم و هرجا که علاقمتند به پیش ثبت نام هستند در کل کشور مانند دانشگاه ها، مراکز رسانه ای، مراکز فرهنگی، مراکز سیاسی، مساجد و جا‌های دیگر که به علاقمند به اکران این مستند هستند دعوت می‌شود که به سایت http://ekranet.ir مراجعه کنند.

صدری نیا با اشاره به زمان شروع اکران عمومی این مستند گفت: از نیمه بهمن ماه به صورت هماهنگ اکران عمومی ما شروع خواهد شد و امید است که اکران‌های متنوعی صورت بپذیرد، هم به لحاظ تعداد و هم به لحاظ گفتگو‌های بعد از مستند که شکل خواهد گرفت. این گفتگو‌ها می‌تواند از خود مستند، سیاسی، جامعه شناسی کلان و منظر‌های مختلف می‌توان برای آن میزگرد‌هایی تشکیل داد و مورد بحث قرار داد و آن روز می‌توانیم بگوییم که این مستند به موفقیت مورد نظر رسیده است و توانسته ایم گفتگو‌هایی شکل دهیم که منجر به شکل گیری اتفاقاتی در کشور شود. این گفتگو درحال پیگیری افتادن اتفاقاتی در کشور است که با یک اصلاحاتی مواجه باشیم تا همه جناح‌های سیاسی هشداری را بشنوند.
کارگردان مستند «تهران دمشق» در ادامه گفت: این روز‌ها اکران‌های خصوصی را برای شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، رسانه‌ای و افراد مرتبط با بحران سوریه در حال پخش است در حال استفاده از نظرات این اشخاص هستیم و در تلاش هستیم که مستند بدون بحث به جامعه منتقل شود و صحبت‌های مستند بدون ابهام و شفاف زده شود.

وی به بازخورد شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: الحمدلله در اکران‌های محدودی که تاکنون این مستند داشته است با بازخورد خوبی همراه بوده است. از مجموعه نقدها، نظرات و حتی تعاریفی که از مستند می‌شد، مجموعاً خوب و قابل استفاده قلمداد می‌شود. از روز اولی که این مستند اکران شد، اعلام کردیم که فعالان فضای مجازی نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را تحت هشتگی با عنوان «#تهران_دمشق» در فضای مجازی منتشر کنند تا دسترسی ما به نظرات و انتقادات این عزیزان با سهولت بیشتری انجام بپذیرد.

صدری نیا به برآورد نظرات اشاره کرد و گفت: نظرات نشان دهنده این است که پیام مستند به خوبی تاکنون منتقل شده و از طرف دیگر نقد‌هایی که از این مستند شده است، نقد‌هایی کارشناسی، دقیق و در راه بهتر شدن کار بوده و تیم ما از این نقد‌ها نیز استفاده می‌کند تا قبل از اکران عمومی کار بدون عیب و ایراد‌های ذکر شده منتشر شود.

کارگردان مستند «تهران دمشق» با اشاره به بازخورد‌های دیگر این مستند گفت: تلاش ما در جهت این بود که مستند «تهران دمشق» فراجناحی باشد و پیام خود را فراتر از دعوا‌های جناجی بزند و به زبانی ساده‌تر ملی باشد و از این رو بازخوردی خوشحال کننده از این بابت که گارد‌های منفی در مقابل آن گرفته نشد. احتمال دارد نظرات، عقاید، سلیقه‌های سیاسی متفاوتی داشته باشیم، اما در نهایت امنیت ملی موضوعی است که از مشترکات نظرات فی مابین تمام جناح‌های سیاسی است و مخاطبین با هر جناح گیری سیاسی باید این مستند را ببینند.

وی در انتها به استقبال‌ها در «اکرانت» از این مستند اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ درخواست برای اکران عمومی مستند «تهران دمشق» داشته ایم.

 

دانلود مستند تهران دمشق

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

وبلاگ سلام

یک وبلاگ در مورد تمامی موضوعات از جمله تکنولوژی ، علمی ، خبری ، مذهبی ، ورزشی و … می باشد.
این وبلاگ تحت نظر سایت خرید سلام به نشانی kharidsalam.ir بوده و صرفا بخش وبلاگ آن به حساب می آید.

فروشگاه اینترنتی خرید سلام:

خرید سلام تلاش دارد تا تمام کالاهای  مجاز بازرگانی را بدون واسطه و با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. علاوه بر این خرید سلام آماده هرگونه همکاری با تولید کنندگان ، فروشندگان ، واردکنندگان و صادر کنندگان عزیز میباشد.

مشاهده فروشگاه

مسابقات وبلاگ سلام :

در وبلاگ سلام جهت ارتقاء سطح اطلاعات کاربران اقدام به برگزاری مسابقاتی با موضوعات و مناسبت های مختلف به صورت دوره ای می کند  و جوایز ارزنده ای را هم برای برندگان در نظر گرفته است.

شرکت در مسابقه