کد خبر:6574
پ
سکوت

دانلود مستند پایان یک سکوت

دانلود مستند پایان یک سکوت مستند پایان یک سکوت، به مناسبت سالروز تخریب بقیع رونمایی می شود. دانلود مستند پایان یک سکوت دانلود با کیفیت ۳۶۰ – ۱۷۰ مگابایت دانلود با کیفیت ۴۸۰ – ۲۸۰ مگابایت کارگردان: احمد ابراهیمی ومهرداد طاهری تهیه کننده: مهرداد طاهری تولید شده توسط گروه مردمی بهشت بقیع با روایت سید […]

دانلود مستند پایان یک سکوت

دانلود مستند پایان یک سکوت

مستند پایان یک سکوت، به مناسبت سالروز تخریب بقیع رونمایی می شود.

دانلود مستند پایان یک سکوت

دانلود با کیفیت ۳۶۰ – ۱۷۰ مگابایت

دانلود با کیفیت ۴۸۰ – ۲۸۰ مگابایت

کارگردان: احمد ابراهیمی ومهرداد طاهری تهیه کننده: مهرداد طاهری تولید شده توسط گروه مردمی بهشت بقیع با روایت سید کاظم احمدزاده زمان پخش: سه شنبه ۹۸/۳/۲۱ ساعت۲۳:۳۰ شبکه سوم سیما

احمد ابراهیمی، محقق و پژوهشگر تاریخ اسلام با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع) در روز ۸ شوال ۱۳۴۴ هجری قمری از سوی دشمنان کوردل، گفت: در همین راستا نزدیک به ۱۲ سال است که گروهی با عنوان «گروه مردمی بهشت بقیع» ایجاد شده و اقدامات بسیاری در جهت احیای این سند تاریخی و دفاع از کیان اسلامی صورت گرفته است.

وی افزود: طی چند سال گذشته تعداد ۳ نمایشگاه آلبوم عکس تصاویر قبل و بعد از تخریب بهشت بقیع و همین طور تصاویر اسناد تخریب قبور در فرهنگسرای اندیشه، فرهنگسرای نهج البلاغه و حوزه هنری و همین طور در شهرهای اراک و گلپایگان برپا شد.

عضو گروه مردمی بهشت بقیع با بیان این که فعالیت های تحقیقاتی پژوهشی گسترده ای نیز درباره تخریب قبور ائمه بقیع انجام شده است، بیان داشت: قریب به ۳ هزار سند از کشورهای عربستان، عراق، ترکیه، انگلیس، آلمان و دیگر کشورها مربوط به عکس العمل افراد و بزرگان نسبت به تخریب قبرستان بقیع جمع آوری شده است.

ابراهیمی ادامه داد: مهم ترین این اسناد، سندی مربوط به آقای عبدالرحیم صاحب الفصول حائری است که در سفری به عربستان و شرکت در مراسم حج، اجازه بازسازی قبرستان بقیع را از عبدالعزیز پادشاه عربستان دریافت کرده ولی متأسفانه این سند مورد توجه قرار نگرفته و عملیاتی نشده است.

وی یکی دیگر از اقدامات انجام شده را رونمایی از تصویر اصلی ضریح ائمه بقیع عنوان کرد و گفت: تصویر واقعی ضریح ائمه با پیگیری های فراوان در مونیخ آلمان کشف و در سال ۱۳۹۶ رونمایی شد.

محقق و پژوهشگر تاریخ اسلام همچنین از ساخت ۴ مستند تلویزیونی با موضوع تخریب قبور ائمه بقیع خبر داد و خاطرنشان کرد: این مستندها با عناوین «بهشت ماندنی است»، «پنجره های بهشت»، «پنجره فولاد بهشت» و «پایان یک سکوت» ساخته شده است که ۳ مستند پخش شده و جوایزی را نیز برده اند و آخرین مستند با عنوان «پایان یک سکوت» ساعت ۲۳:۲۵ روز سه شنبه ۲۱ خردادماه از شبکه ۳ سیما پخش خواهد شد.

 

 
 
 
 
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

وبلاگ سلام

یک وبلاگ در مورد تمامی موضوعات از جمله تکنولوژی ، علمی ، خبری ، مذهبی ، ورزشی و … می باشد.
این وبلاگ تحت نظر سایت خرید سلام به نشانی kharidsalam.ir بوده و صرفا بخش وبلاگ آن به حساب می آید.

فروشگاه اینترنتی خرید سلام:

خرید سلام تلاش دارد تا تمام کالاهای  مجاز بازرگانی را بدون واسطه و با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. علاوه بر این خرید سلام آماده هرگونه همکاری با تولید کنندگان ، فروشندگان ، واردکنندگان و صادر کنندگان عزیز میباشد.

مشاهده فروشگاه

مسابقات وبلاگ سلام :

در وبلاگ سلام جهت ارتقاء سطح اطلاعات کاربران اقدام به برگزاری مسابقاتی با موضوعات و مناسبت های مختلف به صورت دوره ای می کند  و جوایز ارزنده ای را هم برای برندگان در نظر گرفته است.

شرکت در مسابقه