کد خبر:7156
پ
sss

خروج شیخ زکزاکی از نیجریه

خروج شیخ زکزاکی از نیجریه وکیل شیخ ابراهیم زکزاکی، دبیرکل جنبش اسلامی نیجریه اعلام کرد که به موکلش اجازه داده‌اند برای درمان به هند برود. به نقل از خبرگزاری فرانسه، مجوز آزادی شیخ ابراهیم زکزاکی، دبیرکل جنبش اسلامی نیجریه و همسرش برای مداوا در خارج از سوی دادگاه این کشور صادر شد. وکیل شیخ زکزاکی […]

خروج شیخ زکزاکی از نیجریه

خروج شیخ زکزاکی از نیجریه

وکیل شیخ ابراهیم زکزاکی، دبیرکل جنبش اسلامی نیجریه اعلام کرد که به موکلش اجازه داده‌اند برای درمان به هند برود.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، مجوز آزادی شیخ ابراهیم زکزاکی، دبیرکل جنبش اسلامی نیجریه و همسرش برای مداوا در خارج از سوی دادگاه این کشور صادر شد. وکیل شیخ زکزاکی اعلام کرد به موکلش اجازه داده‌اند برای درمان به هند برود.

مردم نیجریه در روزهای اخیر با برگزاری تظاهرات در ابوجا -پایتخت این کشور- خواستار آزادی وی که از سال ۲۰۱۵ به رغم صدور حکم آزادی در بازداشت به سر می‌برد، شده بودند.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

وبلاگ سلام

یک وبلاگ در مورد تمامی موضوعات از جمله تکنولوژی ، علمی ، خبری ، مذهبی ، ورزشی و … می باشد.
این وبلاگ تحت نظر سایت خرید سلام به نشانی kharidsalam.ir بوده و صرفا بخش وبلاگ آن به حساب می آید.

فروشگاه اینترنتی خرید سلام:

خرید سلام تلاش دارد تا تمام کالاهای  مجاز بازرگانی را بدون واسطه و با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. علاوه بر این خرید سلام آماده هرگونه همکاری با تولید کنندگان ، فروشندگان ، واردکنندگان و صادر کنندگان عزیز میباشد.

مشاهده فروشگاه

مسابقات وبلاگ سلام :

در وبلاگ سلام جهت ارتقاء سطح اطلاعات کاربران اقدام به برگزاری مسابقاتی با موضوعات و مناسبت های مختلف به صورت دوره ای می کند  و جوایز ارزنده ای را هم برای برندگان در نظر گرفته است.

شرکت در مسابقه