کد خبر:169
پ
imam ali

دانلود رایگان فیلم جدید امام علی با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم جدید امام علی با لینک مستقیم ، دانلود رایگان فیلم قصه ای از آسمان با لینک مستقیم تریلر یک فیلم سینمایی درباره زندگی امام علی(ع) از کارگردان کویتی تریلر فیلم سینمایی The tale of the heaven درباره زندگی امام علی علیه السلام که عباس یوسفی کارگردان کویتی آنرا در ایران تولید کرده […]

دانلود رایگان فیلم جدید امام علی با لینک مستقیم ، دانلود رایگان فیلم قصه ای از آسمان با لینک مستقیم

تریلر یک فیلم سینمایی درباره زندگی امام علی(ع) از کارگردان کویتی

تریلر فیلم سینمایی The tale of the heaven درباره زندگی امام علی علیه السلام که عباس یوسفی کارگردان کویتی آنرا در ایران تولید کرده است.

 

 
 

بیشتر ببینید : دانلود کامل فیلم سینمایی جدید محمد رسول الله

مدیرعامل شرکت سینمایی نور تابان از ساخت فیلم «The Tale of The Heavens» (قصه‌ای از آسمان) که قصه زندگی امام علی (ع) را روایت می‌کند و توسط عباس یوسفی کارگردان کویتی در شهرک پیامبر اعظم در لوکیشن فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» ساخته شده، خبر داد.
 

محمدرضا صابری درباره ساخت فیلم «The Tale of The Heavens» (قصه‌ای از آسمان) که روایتگر قصه زندگی امام علی (ع) است و توسط عباس یوسفی کارگردان کویتی در شهرک پیامبر اعظم ساخته شده است، گفت: «این فیلم محصول شبکه کربلا است و تمامی عوامل و بازیگران آن عراقی هستند. فقط کارگردان فیلم کویتی است و هیچ کدام از عوامل و بازیگران ایرانی در این فیلم حضور نداشتند.»

او ادامه داد: «لوکیشن مکه و مدینه که برای فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» ساخته شده بود از طرف مؤسسه نور تابان در اختیار این تیم فیلمسازی قرار گرفت تا آن‌ها بتوانند فیلمی درباره حضرت علی (ع) بسازند.» صابری درباره اکران این فیلم در ایران گفت: «هنوز در مورد پخش فیلم «The Tale of The Heavens» (قصه‌ای از آسمان) در ایران صحبتی نشده است، اگر قرار به پخش در ایران باشد قطعاً از طریق رسانه‌ها و به صورت رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

او همچنین اظهار کرد: «لوکیشینی که برای فیلمبرداری فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی ساخته شده امکانات و قابلیت‌های زیادی دارد و برای ساخت آن زحمت زیادی کشیده شده است. این لوکیشن می‌تواند برای ساخت بسیاری از آثار سینمایی و تلویزیونی مورد استفاده قرار بگیرد و ما هم قصد داریم این امکان را در اختیار گروه‌های فیلمسازی و برنامه‌سازی که تمایل به استفاده از آن داشته باشند، قرار دهیم.»

لوکیشن اصلی فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله (ص)» در شهرک پیامبر اعظم (ص) بود که طبق برنامه‌ریزی انجام شده ساخت آن در شهریور سال ۱۳۹۰ مصادف با عید قربان به پایان رسید. میلژن کرکا کلژاکویچ طراح دکور فرانسوی که جایزه سزار و آکادمی فیلم اروپا و همچنین نامزدی دریافت جایزه اِمی را در کارنامه خود دارد، طراحی دکور این فیلم را بر عهده داشت.

این لوکیشن در آغاز کار ۱۰۰ هکتار پیش‌بینی شده بود، اما با پیشرفت ساخت این فیلم سینمایی و نیاز به فضا‌های بیشتر برای ساخت دکور و همچنین طرح ساخته شدن قسمت دوم و سوم از فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» این مساحت گسترش پیدا کرد و در نهایت با ۲۲۰ هکتار مساحت، دکورسازی در آن انجام شد. در این شهرک، ماکت شهر‌های مکه و مدینه با مشخصات ۱۴۰۰ سال قبل، در مقیاس یک به یک (مختصات واقعی) طراحی و ساخته شده است.

 

دیدگاه کاربران ۹ دیدگاه
  • امین ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۰:۰۵ ب٫ظ
    12 0

    عالیه

  • ابوالفضل ۶ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۱:۳۱ ب٫ظ
    52 4

    چطور می تونم این فیلمو دانلود کنم

    • Hadi ۶ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۹ ب٫ظ
      5 1

      لینک دانلود برای تریلر اضافه شد

  • حمیدرضا ۱۴ آبان ۱۳۹۸ / ۳:۴۰ ق٫ظ
    14 0

    سلام
    فیلم نباء السماء کی منتشر میشه؟؟
    لطفا اگر کسی هر خبری یا اطلاعی درمورد این فیلم The tale of the heaven داره پاسخ بده هرچی من دوباره اینجا سرمیزنم، متشکرم
    متشکرم

    • الهادی ۱۴ آبان ۱۳۹۸ / ۳:۵۲ ق٫ظ
      19 0

      با سلام
      طبق اطلاعاتی که ما داریم فقط تیزر فیلم ساخته شده و بیشتر بابت جذب اسپانسر بوده (البته چند سال پیش) و به احتمال خیلی زیاد فیلم هم اکنون در حال ساخت میباشد . به محض کسب اطلاعات جدید از همین پست به اطلاع خواهد رسید

  • وحید ۲۴ آذر ۱۴۰۰ / ۱:۴۱ ق٫ظ
    6 0

    فیلم کامل هنوز عرضه نشده ؟؟؟ و از کجا میتونم دانلود کنم

    • الهادی ۲۴ آذر ۱۴۰۰ / ۱:۳۶ ب٫ظ
      3 0

      فیلم فیلمش کامل عرضه نشده و در حال تولید می باشد

  • فاطمه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ / ۴:۴۰ ب٫ظ
    7 0

    سلام این فیلم الان اومده ؟ میشه دانلود کرد ؟

    • الهادی ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ / ۸:۴۰ ق٫ظ
      2 0

      سلام فعلا کامل نشده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

وبلاگ سلام

یک وبلاگ در مورد تمامی موضوعات از جمله تکنولوژی ، علمی ، خبری ، مذهبی ، ورزشی و … می باشد.
این وبلاگ تحت نظر سایت خرید سلام به نشانی kharidsalam.ir بوده و صرفا بخش وبلاگ آن به حساب می آید.

فروشگاه اینترنتی خرید سلام:

خرید سلام تلاش دارد تا تمام کالاهای  مجاز بازرگانی را بدون واسطه و با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. علاوه بر این خرید سلام آماده هرگونه همکاری با تولید کنندگان ، فروشندگان ، واردکنندگان و صادر کنندگان عزیز میباشد.

مشاهده فروشگاه

مسابقات وبلاگ سلام :

در وبلاگ سلام جهت ارتقاء سطح اطلاعات کاربران اقدام به برگزاری مسابقاتی با موضوعات و مناسبت های مختلف به صورت دوره ای می کند  و جوایز ارزنده ای را هم برای برندگان در نظر گرفته است.

شرکت در مسابقه