کد خبر:6852
پ
3

سه شنبه مهدوی

سه شنبه مهدوی سه‌شنبه‌های مهدوی حرکتی خود جوش و اجتماعی است. این طرح با عنایت حضرت صاحب الزمان (عج) باعث جاری شدن زندگی مهدوی در جامعه می‌شود. برگزاری طرحهایی همچون طرح مردمی سه شنبه‌های مهدوی موجب استمرار همدلی، همبستگی و فعالیتهای اجتماعی، فرهنگی و گروهی در جامعه می‌شود. برخی از کارشناسان حوزه فرهنگی معتقدند هدف […]

سه شنبه مهدوی

سه شنبه مهدوی

سه‌شنبه‌های مهدوی حرکتی خود جوش و اجتماعی است.

این طرح با عنایت حضرت صاحب الزمان (عج) باعث جاری شدن زندگی مهدوی در جامعه می‌شود.

برگزاری طرحهایی همچون طرح مردمی سه شنبه‌های مهدوی موجب استمرار همدلی، همبستگی و فعالیتهای اجتماعی، فرهنگی و گروهی در جامعه می‌شود.

برخی از کارشناسان حوزه فرهنگی معتقدند هدف از طرح سه شنبه‌های مهدوی محبت و خدمت به مردم است و این خدمت نذر سلامتی امام زمان (عج) می‌شود و به واسطه آن محبت در دل‌های مردم بیشتر می‌شود. در این طرح هر فردی با هر توانی که می‌تواند خدمتی را ارائه می‌دهد و ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین این خدمات هم پذیرایی از مردم است.

از تمامی عزیزانی که در طرح سه شنبه مهدویت خدمتی ارائه داده اند و یا در این طرح قدمی برداشته اند و یا اینکه کلیپ یا تصویری از کسی که در این طرح شرکت کرده است در اختیار دارد درخواست داریم جهت فرهنگسازی و رواج این طرح فیلم یا عکس و… که در دست دارند جهت ثبت در سایت و انتشار آن از طریق سایت و کانال های وبلاگ سلام برای ما ارسال کنند.

ارسال از طریق شبکه اجتماعی ایتا به آی دی : @Alhady_admin  و یا از طریق گزینه زیر

ارسال فایل از ایتا

ارسال از طریق شبکه اجتماعی تلگرام به آی دی : @Alhady_admin  و یا از طریق گزینه زیر

ارسال فایل از تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

وبلاگ سلام

یک وبلاگ در مورد تمامی موضوعات از جمله تکنولوژی ، علمی ، خبری ، مذهبی ، ورزشی و … می باشد.
این وبلاگ تحت نظر سایت خرید سلام به نشانی kharidsalam.ir بوده و صرفا بخش وبلاگ آن به حساب می آید.

فروشگاه اینترنتی خرید سلام:

خرید سلام تلاش دارد تا تمام کالاهای  مجاز بازرگانی را بدون واسطه و با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. علاوه بر این خرید سلام آماده هرگونه همکاری با تولید کنندگان ، فروشندگان ، واردکنندگان و صادر کنندگان عزیز میباشد.

مشاهده فروشگاه

مسابقات وبلاگ سلام :

در وبلاگ سلام جهت ارتقاء سطح اطلاعات کاربران اقدام به برگزاری مسابقاتی با موضوعات و مناسبت های مختلف به صورت دوره ای می کند  و جوایز ارزنده ای را هم برای برندگان در نظر گرفته است.

شرکت در مسابقه