کد خبر:6183
پ
شب قدر

شبهای قدر سال 98

شبهای قدر سال ۹۸ شب قدر شب قدر از مهمترین زمان های اسلام است که در این شب مسلمانان احیاء می گیرند و خوابیدن در چنین شب هایی را مذموم می دانند. شب قدر در ماه مبارک رمضان قرار دارد و احتمالا یکی از شب های نوزده  یا بیست و یکم و یا بیست و […]

شبهای قدر سال ۹۸

شبهای قدر سال 98

شب قدر

شب قدر از مهمترین زمان های اسلام است که در این شب مسلمانان احیاء می گیرند و خوابیدن در چنین شب هایی را مذموم می دانند. شب قدر در ماه مبارک رمضان قرار دارد و احتمالا یکی از شب های نوزده  یا بیست و یکم و یا بیست و سوم این ماه می باشد. لذا مسلمانان هر سه شب را بیدار می مانند و اعمالی که در این شب ها وارد شده است را انجام می دهند. مسلمانان معتقدند در شب قدر قرآن جدای از نزول تدریجی بصورت دفعی بر قلب مبارک پیامبر اسلام(ص) نازل گردیده و تقدیر یک ساله ی انسان ها در این شب رقم می خورد. همچنین ضربت خوردن امیرالمومنین علی (ع) در شب۱۹ و شهادت آن پیشوای عادل در شب ۲۱ ماه مبارک رمضان اتفاق افتاده است.

شبهای قدر سال ۹۸

جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۸

۲۴ می ۲۰۱۹

۱۸ رمضان ۱۴۴۰

شب ضربت خوردن حضرت علی (ع)

 

یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸

۲۶ می ۲۰۱۹

۲۰ رمضان ۱۴۴۰

شب شهادت حضرت علی (ع)

 

دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۸

۲۷ می ۲۰۱۹

۲۱ رمضان ۱۴۴۰

شهادت حضرت علی (ع) – تعطیل

 

سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸

۲۸ می ۲۰۱۹

۲۲ رمضان ۱۴۴۰

شب قدر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

وبلاگ سلام

یک وبلاگ در مورد تمامی موضوعات از جمله تکنولوژی ، علمی ، خبری ، مذهبی ، ورزشی و … می باشد.
این وبلاگ تحت نظر سایت خرید سلام به نشانی kharidsalam.ir بوده و صرفا بخش وبلاگ آن به حساب می آید.

فروشگاه اینترنتی خرید سلام:

خرید سلام تلاش دارد تا تمام کالاهای  مجاز بازرگانی را بدون واسطه و با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. علاوه بر این خرید سلام آماده هرگونه همکاری با تولید کنندگان ، فروشندگان ، واردکنندگان و صادر کنندگان عزیز میباشد.

مشاهده فروشگاه

مسابقات وبلاگ سلام :

در وبلاگ سلام جهت ارتقاء سطح اطلاعات کاربران اقدام به برگزاری مسابقاتی با موضوعات و مناسبت های مختلف به صورت دوره ای می کند  و جوایز ارزنده ای را هم برای برندگان در نظر گرفته است.

شرکت در مسابقه