کد خبر:5993
پ
13980203000792_Test_PhotoN

کتاب ای نشسته صف اول

کتاب ای نشسته صف اول کتاب ای‌ نشسته‌ صف‌ اول (مجموعۀ ۱۶ مثنوی بلند انتقادی) به نمایشگاه‌ کتاب رسید. این کتاب که در برگیرندۀ مجموعۀ اشعار اجرا شده در سال‌های گذشته و به مناسبت‌های مختلف توسط دکتر میثم‌ مطیعی است، به کوشش محمدرضا وحیدزاده و به همّت انتشاراتِ کتابستان به چاپ رسیده و در نمایشگاه […]

کتاب ای نشسته صف اول

کتاب ای‌ نشسته‌ صف‌ اول (مجموعۀ ۱۶ مثنوی بلند انتقادی) به نمایشگاه‌ کتاب رسید.

این کتاب که در برگیرندۀ مجموعۀ اشعار اجرا شده در سال‌های گذشته و به مناسبت‌های مختلف توسط دکتر میثم‌ مطیعی است، به کوشش محمدرضا وحیدزاده و به همّت انتشاراتِ کتابستان به چاپ رسیده و در نمایشگاه کتاب امسال عرضه خواهد شد.

نکته‌ی قابل توجه در این مجموعه آن است که همه اشعار آن به صورت گروهی سروده شده.

دکتر محمدمهدی سیار، میلاد عرفانپور، علی‌محمد مؤدب، مهدی جهاندار، رضا یزدانی و چند تن دیگر از جمله شاعرانی هستند که نام آن‌ها به عنوان سرایندۀ اشعار در پیشانی مثنوی‌های این مجموعه دیده می‌شود.

در این اثر علاوه بر متن کامل اشعار، چهار مقالۀ تحلیلی دربارۀ ابعاد اجتماعی، رسانه‌ای، ادبی و هنری این آثار به قلم رضا کردلو، حسن صنوبری، علیرضا سمیعی و محمدرضا وحیدزاده و نیز توضیحات تکمیلی و اختصاصی هر شعر به صورت مجزا هم درج شده است.

شعر مشهور عید فطر سال ۹۶ که بازتاب‌های رسانه‌ای گسترده‌ای در آن سال یافت و بازخوانی ابعاد مختلف آن از جمله مطالب این کتاب است.
علاقه‌مندان برای تهیۀ این کتاب می‌توانند به غرفۀ کتابستان در سالن ناشران عمومی مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

وبلاگ سلام

یک وبلاگ در مورد تمامی موضوعات از جمله تکنولوژی ، علمی ، خبری ، مذهبی ، ورزشی و … می باشد.
این وبلاگ تحت نظر سایت خرید سلام به نشانی kharidsalam.ir بوده و صرفا بخش وبلاگ آن به حساب می آید.

فروشگاه اینترنتی خرید سلام:

خرید سلام تلاش دارد تا تمام کالاهای  مجاز بازرگانی را بدون واسطه و با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. علاوه بر این خرید سلام آماده هرگونه همکاری با تولید کنندگان ، فروشندگان ، واردکنندگان و صادر کنندگان عزیز میباشد.

مشاهده فروشگاه

مسابقات وبلاگ سلام :

در وبلاگ سلام جهت ارتقاء سطح اطلاعات کاربران اقدام به برگزاری مسابقاتی با موضوعات و مناسبت های مختلف به صورت دوره ای می کند  و جوایز ارزنده ای را هم برای برندگان در نظر گرفته است.

شرکت در مسابقه